zondag 30 oktober 2011

Testrokje Iene-Miene kwartrimpelrokje

Een paar weken terug vroeg Iene-Miene mij om haar tutorial eens te testen voor het wondermooie kwartrimpelrokje. Eigenlijk was dat testen niet echt nodig, want op een paar details na was de tutorial zeer duidelijk.

Dit het resultaat (ikke en dochter zeer blij :-) ):




Voor de tutorial voor het tekenen van het patroon op maat: klik hier
Voor de tutorial voor de 'assemblage': klik hier


En nu heb ik het gehad met dit stofje, dat ik ook gebruikte voor de Menina-tas.



4 opmerkingen:

  1. Ik dacht al dat ik het stofke van ergens kende... Het rokje is prachtig geworden! En inderdaad de tutorial is zeer duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig rokje! Ik vind jouw exemplaar ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is idd een prachtig rokje! Ik zou het graag zelf ook maken, maar vrees dat het voor een beginnende naaister mss ietske te moeilijk is...

    BeantwoordenVerwijderen