zondag 2 oktober 2011

Tikkertje


Vorig week werd ik getagd door Piepow en dus mag ik 10 dingen over mezelf vertellen. Hier gaan we dan:

Wist je dat ...?
1/ ik heel ongeduldig ben van aard, alles moet bij mij snel gaan en wachten gaat me echt niet goed af.

2/ ik niet hou van vuile handen. Ik heb geen smetvrees (verre van), maar taken zoals de kinderen insmeren met zonnecrème, appelsienen pellen etc laat ik graag over aan mr Ballétoile.

3/ ik het liefst vlees eet dat eigenlijk niet meer zoveel op vlees gelijkt: alles met een laagje 'chapelure' gaat er bij mij goed in.

4/ ik redelijk zot ben van mijn iPad. Het is mijn beste aankoop van de laatste jaren. Het gaat snel (wat goed is voor puntje 1), het is klein (maar toch groot genoeg) en je kunt er TV op kijken wat dan weer goed is voor puntje 5.

5/ ik heel graag TV kijk. Hierbij gaat de voorkeur voornamelijk naar series. Deze 'hobby' heeft weliswaar een beetje plaats moeten maken voor mijn nieuwe echte hobby naaien.

6/ ik minstens 1 keer per week terug te vinden ben in één of andere winkelstraat of winkelcentrum (mijn andere 'hobby'). Ik heb altijd maar iets kleins 'nodig' maar meestal keer ik terug met veel meer dan gedacht.

7/ ik zelden buiten kom zonder vleugje schmink. En zelfs als ik een hele dag binnen blijf, kan ik het toch niet laten. Stel je voor dat ik onverwacht bezoek zou krijgen ...

8/ ik altijd luidop droomde van een gezin met enkel dochters (want een zoon, dat was niets voor mij). Maar sinds mijn zoontje er is, kan ik niet geloven dat ik er ooit zo over dacht.

9/ ik elke maand een nieuw cd'ke maak voor in de auto met een 7tal liedjes voor de mama en een 3tal liedjes voor de kindjes. Ambiance verzekerd!

10/ ik getrouwd ben met mijn middelbare schoolliefje. Ondertussen zijn we al 15 jaar samen. En als ik een aantal van bovenstaande herlees, vraag ik me af hoe hij het al zo lang met mij uithoudt.

Voilà, dat was het. Nu is het mijn beurt om 5 bloggers te taggen:

Karmijn & Kobalt

Fam

Emma en Mona

Miss Lizz

Liezelmoedertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten