zondag 20 november 2011

Het arme schaapje part two

Na een druk St-Maartensweekend vorige week en een reeks buikgriep bij 3 van de 4 gezinsleden heb ik vandaag nog eens wat tijd gevonden om iets te naaien. Het is een nieuwe uitvoering geworden van dit arme schaapje. Die mislukking dateert al van augustus, dus het werd stilaan tijd voor een nieuwe poging.

Deze keer heb ik het patroon van Emma en Mona gebruikt (ipv van dat van Mme Zsa Zsa) wegens 'meisjesachtiger'. Het patroon is voor 4-7 jaar en is zonder naadwaarde. Aangezien mijn dochter pas 4,5 jaar is, heb ik gewoon geen naadwaarde toegevoegd, en het zit haar als gegoten.






In combinatie met het paar warme laarsjes en het rokje die ik beide gisteren kocht in de Zara, vind ik het eigenlijk zelf wel een geslaagde outfit :-).


13 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    En ai, de buikgriep ook bij jullie langs geweest? Yane heeft vorige week ook prijs gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! Is inderdaad een heel mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit inderdaad! En aiai, de buikgriep, die is hier een paar weken geleden ook gepasseerd. Niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi schaapke! Haar tenuetje is af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi! en de laarsje had ik ook direct gezien, heel mooi ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer geslaagd!
    En ideaal met dit koude weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk! Tis een geslaagde combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naai jij pas sinds vorige winter amai ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Kathey: ja, met kerstmis naaimachine gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen