zondag 27 november 2011

Het patroonloze plooirokje gaat wereldwijd

Donderdagavond heb ik op Stik Stof opnieuw een gezellige avond beleefd, met onder andere Storm, Fam en andere leuke dames die (nog) geen blog hebben. Omdat ik weinig tijd had om een projectje voor te bereiden, heb ik de avond ervoor gewoon een recht stuk stof geknipt met de bedoeling er een patroonloos plooirokje (à la Mme Zsazsa) van te maken. Ik ben niet tevreden van mijn rits omdat je ze iets teveel ziet zitten. Maar ik ga het niet aan mijn hart laten komen. Met een langer pulleke erop zie je er toch niet veel van ;-).



Het stofje kocht ik op het stoffenspektakel en toont meisjes uit verschillende landen, wat ik wel leuk vond.


Het zal ook makkelijk te combineren zijn met tal van kleuren.


10 opmerkingen:

  1. Schoon gedaan ! Ben zelf ook fan van de plooirokjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah! Hier si! Heel mooi met dat blauw zeg! En jaaaaa.... het was inderdaad heel gezellig! Ik heb ervan genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!

    Ik printte de tutorial al uit, dus je zal deze ook nog wel eens bij ons zien passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Ik heb dat plooirokje nog niet durven proberen eigenlijk, bang van die plooitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tis weeral schoon geworden!

    En idem dito...heb me geamuseerd donderdag, hopelijk blijft het zo voor alle Stik Stof avonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las net je reactie, ik win vast nooit wat!!
    Mijn give away loopt tot 5 december, je mag altijd meedoen als je dat wilt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaah de plooirokjes, altijd een succes!
    Mooi exemplaartje heb je daar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen