dinsdag 8 november 2011

Nieuw logo

Begin dit jaar bestelde ik labelkes bij Cottontrends - 48 in totaal. En een paar weken terug kwam ik tot de constatatie dat deze bijna op waren! Dat betekent dus dat ik bijna 50 maaksels genaaid heb op minder dan 1 jaar tijd (wetende dat ik soms vergeten ben om er eentje in te naaien) ... Dat is dus ongeveer een gemiddelde van (net iets meer dan) één per week . Ik verschoot daar zelf wel van, omdat ik meestal vind dat ik niet genoeg tijd heb om te naaien. :-)

Aangezien ik deze labels toen heel snel besteld had, zonder veel aandacht te besteden aan de opmaak, vond ik dat het deze keer iets beter kon. Ik wou per se de kleuren rood en blauw gebruiken en 'ballekes' en 'sterrekes' erin verwerken. Het resultaat zie u hier:




En bij een nieuw label hoort ... een nieuwe blog lay-out.
Ik hoop dat het niet te veel pijn doet aan uw ogen :-).

12 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt hoor, en 't doet geen pijn aan mijn ogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat, dank u :)
    Nee, ik vind dat wel goed gedaan, met die bal en die ster. Mijn pakje van 50 is ook net op, maar ik vergeet gewoon standaard om die dingen erin te hangen. Voor een ander zou ik nog eens moeite doen, maar voor mezelf...
    Zijn je nieuwe labels geweven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Oon: neen niet geweven, het zijn dezelfde als vorige keer. Ze zijn niet super van kwaliteit (vb oppassen met strijkijzer) maar de geweven die ik vond online waren nogal duur, en ook niet mogelijk om dubbel mee te stikken in de naad. Als iemand goeie adresjes weet voor labelkes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heel mooi uit! En neen, mijn ogen doen geen pijn, mar toch bedankt voor je bezorgdheid... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon gedaan! En amai, 1 naaisel per week, dat kan tellen!

    BeantwoordenVerwijderen