zondag 18 december 2011

Zicht op beterschap (2)

Sinds het vorige bericht is er best wat vooruitgang geboekt op onze toekomstige slaapkamer/ dressing. Ondertussen werd de electriciteit afgewerkt, werden de muren geschilderd, de balken geschuurd en 2/3 van de vloer gelegd.

Dus normaal gezien kunnen we in de kerstvakantie (eindelijk) onze grote kamerverhuis houden, waarna onze zoon (eindelijk) een eigen kamer krijgt. Want ja, onze '18 maanden oude baby' slaapt nog steeds bij zijn mama en papa (in zijn eigen bedje welteverstaan).

Het zal wennen worden, terug een eigen kamer hebben: lezen met het licht aan (in plaats van mijn gsm als licht te gebruiken (hoewel ik het ondertussen al redelijk gewend ben om om de 30 seconden op een knopje te drukken)), TV-kijken in bed, luidop kunnen babbelen, 's ochtends een outfit kunnen kiezen met het licht aan (in plaats van opnieuw met het lichtje van de gsm) en de andere slaapkamerlijke vrijheden denkt u er zelf maar bij.



Onder deze velux komt een bureau/naaitafel

Ondertussen werd hier ook wel een beetje gestikt, en omdat ik niet zeker weet of de persoon in kwestie meeleest of niet, moet ik de foto's nog een beetje 'opsparen' tot na nieuwjaar ...

Ik hoop volgende vrijdag/zaterdag tijd te kunnen maken voor het Van Katoen-kleedje in een winterstofje (wij hebben geluk om zowel op kerstavond als kerstdag ergens anders onze benen onder tafel te kunnen steken, dus geen Delhaize-stress voor mij :-) )

Dit gezegd zijnde, wens ik iedereen alvast een fijne kerst!

6 opmerkingen:

  1. Wat een toffe foto van je twee kapoenen! Ook voo jullie een fijne kerst!

    Fijn te lezen dat de werken goed vooruit gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jouw truc met de gsm wel hilarisch!! Jullie kamer zal wel de max zijn é!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, dat ziet er al goed uit hé! Blij dat je je binnenkort weer helemaal en goed verlicht kunt laten gaan in je slaapkamer (allez, om te lezen hé bedoel ik ;-)) Maar 'k vraag mij af hoe lang het gaat duren vooraleer je tot een gat in de nacht gaat zitten naaien in je pyjama, in het licht van je GSM omdat uwe vent anders nie kan slapen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, leuke foto van de kindjes! En die kamer ziet er al geweldig uit! Wij moeten nog beginnen aan ons zolderproject, maar er hangt geen slaapkamerverhuis aan vast, dus wordt dat (natuurlijk) door manlief op de lange baan geschoven. Prettige kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zijn hier gelijkaardige zaken aan het doen op onze zolder en omwille van dezelfde reden :-). Alleen zitten jullie al wat verder! Wij zijn net begonnen aan het plaatsen van de gyproc... Veel succes nog en een fijne kersttijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen