dinsdag 17 januari 2012

Auto organizer voor neefje Obe

Mijn neefje verjaart en zijn mama vroeg een auto organizer. Na een korte speurtocht op internet bleek dat de keuze voor jongens vrij beperkt is in dit genre. Het enige wat ik vond was die van Cars, maar deze leek me eerder beperkt qua opbergruimte.
Had ik het eerder geweten ging ik er zelf ene gemaakt hebben, maar dit was jammer geen optie meer.

Een andere oplossing dus: een degelijke zwarte uit Auto5 en deze een beetje personaliseren:
- met buttons van Cars: het voordeel is dat hij die kan vervangen door iets stoerders als hij een beetje ouder is
- met zijn naam erop geflockt. Dat was best even spannend, want ik had schrik wat mijn strijkijzer ging doen met die nylon. Maar dat ging wonderwel.





Ik hoop dat hij er tevreden mee is!

Het wordt dan dringend eens tijd om nog eens achter mijn naaimachine te kruipen. Er is dit jaar nog niet gestikt geweest! De reden is wellicht dat ik het te vroeg vind voor lenterokjes en dat ik het de moeite niet meer vind om winterkleren te maken. Het volgende wordt dus wellicht een outfitje voor carnaval, maar eerst tule gaan kopen :-).

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan!
    Ik ben aan mijn eerste lenterokje begonnen. Want Yane heeft ook meer dan kleertjes genoeg....

    BeantwoordenVerwijderen