dinsdag 31 januari 2012

Bijna 100 ...

Damn ... ik kom hier net tot de constatatie dat ik via blogger en bloglovin momenteel 93 volgers heb ...

Toen ik de blog in augustus begon, had ik niet durven hopen om ooit zoveel volgers te hebben. Het 'aantal volgers' op zich is voor mij ook nooit een doelstelling op zich geweest. Gewoon de gedachte dat op zijn minst een aantal echte of virtuele vriendinnetjes mijn naaisels konden volgen, vond ik al heel fijn.

Maar nu de 100 toch in zicht komt, wil ik dat toch graag vieren met een give-away, zoals in het blogland hoort.

Ik begin alvast na te denken over wat ik in de aanbieding zal zetten ... we zien wel wanneer we aan 100 komen :-)


15 opmerkingen:

  1. Je blog is dan ook meer dan de moeite om te volgen. Je zal zien dat je snel aan die 100 zal zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een erg leuke blog! Hup naar de 100 volgers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haast je maar, want dat gaat hier rap gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, al bijna 100.
    Niet te verwonderen ik kom hier graag inspiratie opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was nummer 86, ik heb dan toch al een beetje geholpen voor die 100 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we zijn benieuwd ... liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg ook!
    Je blog nog maar net ontdekt, maar wauw, echt wel de moeite om te volgen!
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt dan ook een heel leuke blog!!!
    Succes met het vervolg en cu soon.
    Liefs
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hop, hop naar de top (100 volgertjes dus ;-) )!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat komt ervan als je zoveel mooie en leuke dingen van onder je naaimachine tovert! Proficiat...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai!!!!! Super goed zeg! Nog 11 te gaan en dan ben je aan die kaap van 100.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en ik zie dat ik ondertussen aan 95 zit (samen met bloglovin) dus ik mag er werk beginnen van maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. huphup... nog een beetje, als ik geen volger was werd ik die gelijk...!

    BeantwoordenVerwijderen