dinsdag 17 januari 2012

Flock flock op de deur (2)

Vorige week viel het stofje voor mijn dochter in de bus, en vandaag vond ik eventjes de tijd om de kader te maken voor op haar deur. Die van haar broer is al even klaar.




Spreek uit 'Lowieze' (voor alle duidelijkheid)



Nu alleen nog beide kaders ophangen. :-)

Voor diegenen die dit ideetje leuk vinden maar die:
- hun mooie deuren niet willen ruïneren en/of
- schrik hebben dat de kaders zullen 'slaan' tegen de deur telkens je deze open of dicht doet
... waarom niet een kadertje naast de deur of boven de deur?
Lijkt me zelfs mooier, maar bij ons is dit niet mogelijk omwille van de indeling van onze gang.

De stof (die in het echt nog mooier is) komt van Fabricworm.
De rest ga ik waarschijnlijk gebruiken om silhouetten van prinsesjes, feetjes e.d. uit te knippen om die daarna - inderdaad- ook in te kaderen. Bijvoorbeeld zoiets maar dan in stof en ingekaderd (heb dat al eens ergens in het echt gezien maar weet dus niet meer waar en vind online ook niet meteen een voorbeeld).

5 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb net een bestelling klaargezet om door te sturen naar Fabricworm met daarin, hoe raadt je het, ditzelfde stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, heel mooi! Heb ook getwijfeld aan dat stofje; jammer dat ik het niet gekocht heb want het is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!! Dit zou ook niet mishangen op Valentine haar kamer!

    Ik bestelde nog nooit stofjes bij Fabricworm. Ze hebben er nochtans heel veel keuze hé!

    BeantwoordenVerwijderen