dinsdag 24 januari 2012

Uitkijken naar de lente ...

Ik mocht de voorbije weken een aantal keer post ontvangen. Jammer genoeg geen gewonnen give-aways, maar zelf bestelde en betaalde stofjes :-).

Bijna alles in 'Amerika' besteld - en vliegensvlug geleverd (vrijdag besteld, vandaag (dinsdag) reeds  ontvangen).

Bij het zien van al die frisse kleurtjes en motiefjes zou je toch meteen zin krijgen in de lente, niet?


de reddingsboeien zijn voor de zoon (hemdje), de rest voor de dochter (kleedje en rokje)
 
Hier hoop ik een feestkleedje uit te maken voor de dochter
Die linkse wordt een rokje



De groene stofjes met witte stippen zullen waarschijnlijk gecombineerd worden in een rokje of jurkje


Maar eerst moet ik van die effen groene stof en 6 meter tule iets tinkelbell-achtig ineensteken ...






11 opmerkingen:

  1. Wauw, dat stofje met die reddingsboeien... die zou ik ook heel graag bestellen.
    Mag ik vragen hoe hij heet of waar hij vandaan komt?
    Groetjes,
    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie dingen!
    Vallen de verzendingskosten wat mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik slaag er niet in de link hier te kopiëren maar heb je een mailtje gestuurd. Het was op Etsy bij Luckykaeru

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat stofje met die reddingsboeien zijn inderdaad mooi! Eigenlijk allemaal!Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ikke jaloers hoor! Zo'n mooie stofjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super jaloers op al die super stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super stofjes, ik vrees dat ze eerst nog een beetje winter voorspellen de komende dagen, maar het kan al maar klaar liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen