zaterdag 11 februari 2012

100 volgers vieren we met een kleine giveaway!

Zoals beloofd, een kleine giveaway om mijn 100 volgertjes te vieren :-). Naar aanleiding van de leuke reacties op de 'flock-kaders', geef ik 2 kaders weg, inclusief stofje + flocksilhouette naar keuze.
En voor de gezelligheid, geef ik er een bijpassend kussentje bij:



Wat moet je doen?
- laat een reactie na voor 20 februari met je keuze (1 of 2)
- volgen en/of reclame maken op je blog (indien je dat hebt) is uiteraard leuk, maar zeker geen verplichting om deel te nemen.

Aan beide winnaars zal ik dan vragen om mij via mail hun gewenste silhouette door te geven.

Alvast ter inspiratie:
- voor de naaikamer
- voor de hobbykamer
- voor het kleinste kamertje
- voor de jongenskamer
- voor de meisjeskamer
- ....



Alvast veel succes!



87 opmerkingen:

  1. Joepie!!! Ik wil mee doen! Maar ik kan niet kiezen welk stofje... misschien dan toch het eerste?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW!!!! Da's echt wel een supertoffe give-away!!! Ik was ook al grote fan van de kadertjes ;-)

    Ik vind de kadertjes allebei heel mooi, dus voor mij maakt het niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wauw wauw. Proficiat met je 100 volgers! (Daar zit ik nog belange niet aan!)

    Ik doe ook graag met je leuke give-away, want 't zijn echt wel leuke hebbertjes!
    Ik denk dat ik kies voor het eerste stofje, ookal is het tweede ook erg mooi!
    En ik maak wat reclame op mijn blog:
    http://nienkemaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vond je kadertjes al zo geweldig, dus dit vind ik een super give-away. Ik vind het tweede stofje mooier. En ik maak reclame op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik doe graag mee en duim dat ik win! Welke van de 2 is mij gelijk: ik vind ze alletwee super! Als ik moet kiezen, dan het 2e.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe zeker mee. zo'n mooie give -away.ik ga voor nummer 1 want rood is mijn favoriet En ik maak ook wat reclame

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je 100 volgers! Wat een mooi aantal.
    Ik vind je give-away erg leuk, dus ik doe graag mee.
    Ik volgde je al. En ik plaats een link op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oe schoon! we doen graag mee voor nr 2, aangezien onze zolder bijna omgetoverd is tot "naai-atelier" kan je alvast raden wat je erop mag zetten ... als k win natuurlijk ;-) we gaan direct wat reclame maken, liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderschoon ! ik val vooral voor nummer 2 ... prachtige kleuren ! en nu duim ik tot 20 februari ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk! 100 volgers! Ik doe alvast mee! En ik vind dat 2e stofke wel héééél mooi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away! En gefeliciteerd met al je volgers! Ik vind nummer 2 helemaal geweldig (al twijfelde ik wel een beetje, want 2 is erg origineel). Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Count me in! Ik doe graag mee voor 1. En die flockkaders zijn echt wel een schitterend idee, ik ga ze ook maken om boven de slaapkamerdeuren van de kinderen te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Plan van het jaar: kinderkamerdecoratie! Kleurenpalet: dat van nummer 2! Dus doe ik mee, ah ja, wel zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! ik doe mee! Voor nummer 2...
    En waar heb je de leuke silhouetten gevonden? die zijn ideaal om te flocken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon in google afbeeldingen intikken 'silhouet + hetgeen je zoekt' .

      Verwijderen
  15. ooo nr. 2 is héél mooi! Super mooie give away zeg!
    Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met de 100!!! Super. En een kansje wil ik ook wel wagen. Natuurlijk kan ik weer niet kiezen, ze zijn alle twee zo leuk. En nu hop naar de 200!!!! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow, zo'n leuke (mooie) give away! Doe mij maar nummertje 2 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat een leuke give away! Ze zijn allebei prachtig. Als ik dan echt moet kiezen, ga ik voor nummertje 2.
    Ik zet een linkje op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met je 100 volgers... Meer dan de moeite waard om je te volgen. Leuke blog!

    Ik doe graag mee voor nummertje 1!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw, tuurlijk doe ik mee. Ik kan niet echt kiezen, ze zijn beiden mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie give away ! Ik doe dan ook heel graag mee voor nummertje 1 ... en maak wat reclame op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met de 100! Ik waag graag mijn kans voor beide, maar mss nog liefst nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oh geweldig idee! Ik kom maar niet toe aan het naaien van kussentjes en andere decoratie, dus laat dit nu net zijn hetgeen ik zocht. Als ik echt mag kiezen, dan ga ik voor '1'.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WAUW! Wat een gave give-away! Ik vind het allemaal prachtig, maar als ik echt moet kiezen: nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw! Leuke give-away! Ik doe graag mee voor nummer 1.
    En ik maak met veel plezier reclame op mijn blogje (de3kapoentjes.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk, al honderd volgers! En nu dus een echte give-away, voor jou voor het eerst, voor mij voor het eerst dat ik eraan meedoe ;-) Moeilijk kiezen hoor, maar dan toch nummer 1! Je staat al een tijdje in m'n bloglist: pienkel.blogspot.com, zal nog even reclame voor je maken, en dan op naar de 200?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke give away!
    ik waag graag mijn kans voor nummerke 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hey wat een super leuke give away !
    Ik weet er in mijn 'atlier' al een perfect plekje voor :D
    Nummer 2 zou ik graag voor meedoen !
    hopelijk met succes !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat. 100 volgers!
    Ik doe ook graag mee. Ik kies voor nr 1.
    Schitterend idee van die kadertjes. Als het mag ga ik je idee ook een keertje toepassen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk! Voor mij nummertje 1 alstublieft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe heel graag mee voor deze leuke en mooie give-away! Ik kies (lees mijn jongste dochter kiest) stofje 1. Dadelijk eens reclame maken voor jou op mijn blog si!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. super!!
    ik doe graag mee voor nummer 2!
    alvast bedankt!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. proficiat met je 100 volgers...Ik vind nummer 2 heel mooi en doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. super! ik doe mee! en ik hoop dat ik voor de verandering es iets win ook :) ik ga voor nummer 2 want die is zooooooo lekker retro!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat!
    Ik doe graag mee voor het kader met rode stofje.
    Wat reclame vind je hier: http://isabelleblogt.blogspot.com/p/giveaways_28.html

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hmm, moeilijke keuze! Ik wil wel voor nummer 1 gaan. En volgen, dat was al gefikst, ha ja :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik wil graag mee doen heb geen blog
    maar kijk bij veel bij jullie,
    wat een mooie dingen kommen er toch lang
    veel lief evelien voortman

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wauw ! ik doe mee voor pakket 1 aub, ik zie er het vliegtuig al opstaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ga ook mijn kansje wagen en kies voor het tweede!

    En een super dikke dikke proficiat met je meer dan 100 volgers hé! Op naar de 200 ;-)

    En ik maak natuurlijk reclame op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  40. joepie! Een wedstrijd! Niet alleen heb ik nu jouw blog ontdekt, ik waag ook kei hard mijn kans voor nr 1! ideaal als verjaardagskadootje voor mijn jongste dochter?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Joepie! Ik heb net je blog ontdekt :) en doe mee voor de eerste!

    Proficiat met je honderd volgers. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk leuk! Ik ga je volgen! Ik vind de eerste helemaal geweldig! Ik hou van rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik volg je al een tijdje en ik doe heeeeeeeel graag mee met de give-away!! Moest ik eens het geluk hebben om te winnen dan kies ik voor het rode :-)
    Dat ideetje voor de kader ... dat wil ik ook wel eens toepassen! Het is super mooi! Misschien kan je de kamer nog een beetje opsmukken met een van deze:
    http://prutsemie.blogspot.com/2012/02/lampekappen-pimpen.html

    klinkt volgens mij als een perfect geboortecadeau (de kader + een lampje)
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zwaar fan van die lampekappen dus ik wacht vol spanning op de handleiding :-). Inderdaad leuk geboortecadeautje :-)

      Verwijderen
  44. zo tof zeg! voor nummer 2 doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 100 volgers ! Proficiat !
    Ik doe graag mee voor nummer 2 !

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Proficiat met de 100 volgers! Ik doe ook heel graag mee voor nr 2.
    Ik zet een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. olalala zoiets schoons kan ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Graag nummertje 1 voor mij :) Ik maak wat reclame, kruis mijn vingers tot 20 februari en zal voor de veiligheid ook nog wat kaarsen doen branden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Proficiat met de flow die je hebt gewonnen bij de give away van Sahara Kids. Daar werd zo lovend gesproken over je dat ik een kijkje moest nemen! En zie hier een supertoffe give away met maar liefst al 54 reacties. Ik waag een gokje want dat silhouet met de naaimachine lijkt me fantastisch! Ik ga je linken en vanaf vandaag volgen! Gezellig.
    En eh, ik heb ook een kleine give away lopen tot valentijnsdag, doe je mee? groetjes Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wow zo schoon. Ik doe ook graag mee. Ik vind ze allebei mooi maar als ik echt moet kiezen, dan ga ik voor het eerste. Hopelijk ben ik bij de gelukkigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. "Niet mooi, maar supermooi!" Zou mijn jongste dochtertje zeggen ... Ik doe graag mee, voor nummer twee, om die kleinse spruit haar nieuwe kamertje op te smukken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi! wat leuk dat je meedoet met mijn Give away! Ik doe ook heel graag met die van jou mee! Wat een moois geef je weg! Ik kies voor nummer 1. met als silhouette.....tja daar moet echt nog even nadenken:) Misschien de naaimachine? of mijn eigen blognaam? Ik ben je gaan volgen en plaats een linkje op mijn blog! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super super super toffe give-away! Ik was sowieso al fan van je flock-kadertjes en hoop nu in stilte er eentje te winnen ... Ik vind ze alletwee heel tof, maar als ik moet kiezen, dan gaat mijn voorkeur uit naar het tweede. Onze verbouwing aan de zolder schiet goed op en je cadeautjes zouden daar heel mooi passen ;-). Ik maak ook noch reclame voor je!!!
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super! Ik doe heel graag mee! Ik vind ze ook alletwee prachtig. Misschien dat het tweede iets beter bij de overige kleuren van de kinderkamer past.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. oh, waauw! Mooi! Ik doe héél graag mee voor het nummer 1. En als we niet winnen, dan gaan we dat gewoon zelf proberen.... met het naampje van 'baby die nu nog in de buik rondzwemt' erop geflockt! Zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Voilà! Ik ben enthousiaste volger geworden en ik doe heel graag mee voor nummer 1. Prachtig!
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik vind de spullen op je blog super... heb zelf geen blogje..maar heb wel een voorliefde voor mooie eerlijke spullen! Ik doe heel graag mee voor nr 1!
    Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw zeg, superleuk! Nummer 1 vind ik de leukste, daar doe ik dus graag voor mee. Ben natuurlijk al volger en ik plaats ook nog een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Leuk! Maar ik kan niet kiezen :) Misschien toch een lichte voorkeur voor nr 2.
    Je blog is al bij enkele vriendinnen aangeprezen.

    Groetjes!
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  59. Nummer 1 vind ik superschoon, dus ... ook ik doe mee. Leuke blog heb je. Groetjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. waaauw, mmmmmmmmmmoeilijk!!!!
    nummer 2... (en 1 ;-))

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  61. AMAI! Sjanse dat ik hier tussen al dat schoolwerk door nog eens kom kijken!

    Ik doe graag mee voor nummer 2, ik plaats een linkje op m'n blog!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wauw ik doe mee. kei mooi! beide eigenlijk.
    tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoe schoon, en hoe lief van u dat wij dat kijgen :) Ik doe graag mee, en liefst voor nummer twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd met zoveel volgers!!!Owwww wat een leuke give-away!!!
    Ik doe heel graag een klein kansje (voor de 1e) mee!!!
    Ik ga je volgen....leuk!!!
    Succes ermee!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Deze meid wil ook meedoen. En als we mogen kiezen gaan we voor pakje 2.
    Liefs
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke stofjes, moeilijk om te kiezen hoor. Ik ga toch voor nr 1. Ik zal een linkje op m'n blog zetten en ik kom je gezellig volgen! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Proficiat met je mooie blog en je 100 volgers!
    Ik wil heel graag meedoen. Het zijn heel mooie stofjes, nr 1 is de top!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw, wat is het toch heerlijk. Iedere avond weer kan je zoooo veel inspiratie opdoen, en ontmoet je weer nieuwe mooie blogs!
    Heel graag doe ik mee, voor nummer 1. Ik plaats een linkje en ik volg, inmiddels al nummer 124:)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mooi, ik kan bijna niet kiezen, misschien een lichte voorkeur voor nr. 1.
    Ik word volger...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. oooooh, ik doe graag mee voor nr 2, en je staat bij de volgers !

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Mooi!! Ik doe graag mee voor nr 1 en ik maak reklame op mijn blog http://hoemmelke.blogspot.com/
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Heel, leuk ik doe graag mee voor nummer 1.
    Mijn kleine meid wordt net op 20/02 4 jaar, kom maar eens kijken op mijn blogje pippelien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een leuke giveaway, ik wil graag meedoen! Ik kies voor stofje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. oooh wat mooi! Proficiat met de 100 volgers! Ik wil wel een gokje wagen voor kussen 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik heb hier iets gemist precies. Ik doe heel graag mee voor nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Waw! Ik doe graag mee voor nr2!
    Op mijn blog 'mmemoiselle.blogspot.com' zal je reclame voor je weggever vinden! Je hebt er meteen ook een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Op de valreep wil ik graag meedoen voor nummer 1. Dat zou een prachtig cadeautje voor mijn petekindje opleveren (ze wordt over een maandje 2).

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ook nog net op tijd! Vind de rode (de1) wel héééééééééééél tof!!!
    Zal vlug een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje, heb trouwens ook een give away lopen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen