zondag 5 februari 2012

Blij blij blij

Een bezoekje aan het stoffenspektakel is toch altijd de moeite waard, en dat was het ook deze keer.

Ware het niet dat ik tot 2 keer toe een stofje letterlijk aan mijn neus voorbij zag gaan. Ken je dat? Denken dat er zeker nog genoeg op de rol zit voor een half metertje voor een rokje en dan de dame en haar vriendin voor u elk 2 of 3 meter zien kopen :-(. Het feit dat die dames daarbij vaak nogal arrogant uit de hoek kwamen, maakten het nog een stukje erger.

Nu ja, ik ga het niet aan mijn hart laten komen, ik ben blij met de buit. En heb vandaag een aantal medeblogsters in real life gezien, leuk om nu eens een gezicht aan de blog te kunnen koppelen.



Toekomstige hemdjes voor de zoon


Toekomstige kussenslopen


Iets toekomstig voor de dochter
Toekomstig rokje voor de dochter ?


Iets toekomstig ?

23 opmerkingen:

  1. Ha, dat verhaal ken ik. Was jij dan één van de 2 bij IeneMiene? Daar aan het kraampje van Van Katoen?
    En bravo voor al zoveel bestemmingen :-). Ik denk gewoon: "oh MOOI" en dan "HEBBEN" en dat is het dan zowat ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de 'grote blonde' die met ienemiene op schok was :-)

      Verwijderen
    2. Ah, leuk! Ik hou van gezichten bij namen :-).

      Verwijderen
  2. Toffe buit! En jouw verhaal ken ik, had ook een stofje gezien en een madammeke nam net voor mij de rol, en op was ie :-(. Herken ik daar trouwens niet die tricot met de "blikken". Toen ik na lang twijfelen terugging om nog een stukje te kopen, was ie helaas op :-(. Jaja, 't leven is niet voor twijfelaars zeker ;-). Geniet er maar van, 't is vree schoon allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja we hebben idd het laatste van de rol gekocht. Best niet twijfelen als je iets ziet :-)

      Verwijderen
  3. Haha Nele, ik zou ook gewoon nog maar aan 'mooi' en 'hebben!' kunnen denken.... Als beginner in de naaiwereld durf ik zelfs bijna niet in al die schoon stofjes te knippen! MOOIE buit Ballétoile!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was fijn je eens in real life te ontmoeten. Nu kan ik een gezicht plakken op de blog;) Mooie stoffenbuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai zeg!! zo'n mooie buit, gelukzak! ik ben vandaag niet geweest, want heb de laatste tijd echt al zooooveel stof gekocht 'dat het niet mooi meer was'... MAAR: wat een spijt heb ik nu ik bij jou de tricot soepblikken zie!!! ggrrr, alleen al daarvoor zou ik geweest zijn... tja, niets aan te doen. ik kijk al uit naar de mooie dingen die je met je stofjes zal maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schone buit hé! Ben net nog eens door de mijne gegaan en ook heel content :-) En ja, die arrogante madam aan dat kraam die net voor ons alles meenam en dat dat nog eens goed in ons gezegd draaide, daar heb ik ook nog aan gedacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ! De luchtballonnetjes liggen hier ook ! Maar die soeptricot heb ik nergens gezien, jammer ... ik zal dus ook te laat geweest zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke buit!!! Echt zo jammer dat ik niet ben kunnen. Next time loop ik er ook rond. Véél plezier met je toekomstig naaiwerk.
    Liefs
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie buit! Ik ben het meest fan van de luchtballonnetjes en dat laatste stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk leuk! Wat krijg je daar een zin van om ergens aan te gaan beginnen, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat laatste stofje heb ik ook mee! Van bij den beer hé. Ik heb zo al min of meer in m'n hoofd wat ik ermee wil maken. Ja en 't leven is soms voor de rappe hé, jammer genoeg hoor ik daar ook niet altijd bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat laatste stofje is heel mooi! Heb ik niet gezien...
    Ik vraag mij nu wel af waar dat kraampje van den Beer stond! Heb er al zoveel over horen praten! wss ben ik er gewoon voorbijgelopen. Net zoals aan dat kraampje waar ze stofjes van petit Filou verkochten...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh wat een leuke stofjes !
    Ik was er ook vandaag !
    ik heb ook mijn voorraad weer bij gevuld !
    Veel plezier met je nieuwe stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh die soeptricot! Die wil ik ook!
    Ik was er niet. Ik heb al veel te veel liggen. Moet eerst nog wat verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb anders ook wel nog voorraad liggen, maar kan het niet laten :-)

      Verwijderen
  15. Ow ow..ik ben jaloers! Ik kon weer niet gaan vandaag...ik moest werken. Pfff. Alvast veeeel succes met je stofjes. Ben benieuwd wat je eruit zal toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb die soeptricot ook weer mee, maar in petrolkleur.
    Er was wel heel weinig volk vod ik. (Toch 's morgens)Was best leuk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amaaaaaaai, zalige stofjes (jaloers)
    ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik val uit de lucht...ben dus blijkbaar de enige die geen weet had van een stoffenspektakel :(

    Maar je buit...héél leuk, benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We hebben duidelijk dezelfde keus: de ballonnen en de mannekes heb ik ook voor hemdjes voor de jongens. En dat wit met de bloemen heb ik hier al even liggen maar ik kocht het in de Mode coupon. Zalig hé, nieuwe stofjes. Nog leuker dan nieuwe kleren gaan kopen want nu kan je liggen fantaseren over wat je er allemaal mee gaat maken. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen