maandag 13 februari 2012

Gewonnen + jullie hulp nodig

Joepie! ik heb een Flow magazine gewonnen bij Sahara kids! Is de eerste keer dat ik iets win en ik ben er blij mee :-).

Zoals ik in de titel aangaf, heb ik jullie hulp nodig: ik ben op zoek naar 'boning' om te gebruiken in een borstvoedingscover die ik voor iemand wil maken. Een zoektocht op het Stoffenspektakel, in de Veritas, een naaiwinkel en zelfs de Gamma leverde niets op. Iemand enig idee waar ik dit of iets gelijkaardigs zou kunnen vinden? Het zou iets plat moeten zijn, in plastiek, dat reeds gebogen is en in de wasmachine kan.






Als ik niets vind, ga ik een BH-beugel moeten kopen in de Veritas (grootste cup). Hopelijk is het 'kijkgat' hiermee dan groot genoeg ;-).

13 opmerkingen:

  1. euh ... k heb ook bortvoeding gegeven, nu toch wel 4 jaartjes geleden, maar wat is "boning"??? k ben duidelijk niet meer mee ;-)liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ook mijn idee zijn; bh-beugel! Of draagbeugel van een plastic kinderemmertje.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat vind ik een originele en mss wel bruikbare oplossing!

      Verwijderen
  3. In onze Veritas hadden zoiets op rol wat je zelf een beetje kon plooien. Ik heb dat gebruikt voor de mijne en dat werkte perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt plexi of andere kunststof in elke vorm, grootte en dikte laten plooien in een plexiverwerkend bedrijf. Geen idee van de kostprijs. Voorbeeld van zo'n firma: Imatex, in Schoten (03 658 39 44)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh, het "oor" van een waspoeder doos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'boning' is dit misschien een andere naam voor een 'balein'?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan je niet helpen maar je krijgt van mij wel een award, kom maar eens kijken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Leuk he, ik heb ook een give away gewonnen, zat te juichen achter de computer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom hier ook vertellen dat ik je een award gaf! Kijk op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoe groot heb jij de cover precies gemaakt?

    groetjes ELien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, dat weet ik niet meer en heb hem ook niet... Sorry!

      Verwijderen