zondag 19 februari 2012

Giveaway: de uitslag!

Eerst en vooral: iedereen bedankt voor alle fijne reacties! Ik had niet verwacht zoveel respons te krijgen en ik mag ineens ook een 30tal nieuwe volgers verwelkomen :-).

En dan nu de uitslag ...

Als ik goed kan tellen, heb ik 82 deelnemers. Briefjes plooien, dat is niet aan mij besteed, dus heb ik random.org zijn werk laten doen.

--> De eerste winnaar is reactie nummer 8:


En dat is: Mimi van http://mimisprutsedingetjes.blogspot.com/. Zij koos voor pakketje nummer 2.


--> De tweede winnaar is reactie nummer 39:


En dat is Jozefien van http://lesmademoiselles.blogspot.com/. Zij koos voor pakketje nummer 1.


Proficiat aan beide! Mailen jullie mij je adres en niet te vergeten jullie gewenste silhouette door op balletoile@yahoo.com?

15 opmerkingen:

  1. Oooooooooooooh... Wat jammer!!!

    Maar natuurlijk een dikke proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai! Ik heb ook geen geluk!
    Maar de winnaars: die mogen héél content zijn! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars.
    Ik heb je een award toegekend. Ga maar eens een kijkje nemen. Je ziet maar of je er iets mee doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera voor de winnaars, bedankt voor je give away! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de winnaars, de gelukzakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat!!!! Heb je ook een award gegeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb iets leuks voor je, kijk maar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is er nu schoner dan opstaan & zien dat je gewonnen hebt ;-) S U P E R bedankt!!! k zen hier super blij met je creatie!!! liefs, mimi xxx (ondertss ben k de 100 ook voorbij ... dus hangt misschien wel iets leuks in de lucht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. potverdikke toch eh :) en twas zo een schoon pakketje eh :) ma proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Olé! Ik heb echt gewonnen? En dan nog uit al die reacties!
    You make my day, echt waar! Ik had dit weekend een zalig weekend en dit breit er nog een vervolg aan. Dikke merci! Ik mail je zo dadelijk, eerst nog even twijfelen wat ik er graag op wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, jij valt zelf ook in de prijzen... Ik had ook een award voor je in petto. Het moet zijn dat je hem echt wel verdient hé...

    Groeten,
    Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He...wat heb je een supermooie banner en logo! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen