dinsdag 28 februari 2012

Lente in de zetel

Ik had zin in nieuwe kussenslopen, maar vond nergens iets naar mijn zin in het juiste formaat. Zelf maken dus! (elke reden is goed hé :-).
Stoffen komen van het stoffenspektakel; de handleiding van Mina Dotter.




Het blauwe kussen ziet er niet uit op foto, maar er zit wel degelijk een motiefje in (zie hieronder).



Ik denk dat ik nu ongeveer klaar ben met alle niet-kledij gerelateerde to do's op mijn lijstje. Ik ga dan gauw aan lenterokjes voor de dochter beginnen. Joepie!

8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk! Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kocht beide stofjes eens op het Stoffenspektakel, het rozige is erg mooi voor een kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt tof en super met die labeltjes ertussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. staat hier ook op het programma! ik heb er nog maar 1 af en moet er dus nog 3 doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Ik kijk al uit naar de rokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Netjes hoor! Kussenhoezen staan hier ook nog op het lijstje, maar vind de kleding zo veel leuker om te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen