zaterdag 17 maart 2012

Happy in Red-tas voor op de trein

In de komende maanden moet ik een aantal keer per week met de trein naar Brussel. Vanuit de Westhoek zijn dat best een aantal uurtjes trein per dag. Om de treinrit te overbruggen heb ik een aantal opties:
- 1: naar muziek luisteren
- 2: slapen
- 3: lezen
- 4: eten
- 5: DVD kijken
- 6: of zoals mijn baas voorstelde: werken
Voor de laatste 2 opties heb je een laptop nodig, maar aangezien ik geen zin heb om die mee te sleuren (en ervoor te moeten zorgen dat deze niet gepikt wordt tijdens optie 2) laat ik deze met plezier vallen (zeker de laatste ;-) - sorry baas).

De eerste optie is combineerbaar met optie 2 en 3. Dus de iPod, die mag mee.

Voor optie 2 en 3 zijn er soms te weinig uren op een dag - zeker met hobby's zoals naaien, series kijken en sinds kort Fitclassen. Dus komen die trein-uurtjes mij eigenlijk wel goed uit. Een beetje me-time in alle rust en stilte (ongeveer).

Voor optie 2, kies ik telkens een 2-zitje waarbij er niemand voor mij kan zitten die zou kunnen zien wat ik de dag ervoor gegeten heb.

En om de attributen voor optie 1, 3 en 4 te kunnen meenemen, heb ik gisteren snel een Happy in Red-tas ineengestoken. Maar echt snel! Dit is zo makkelijk te maken - instant voldoening noem ik dat.


De tas zou omkeerbaar moeten zijn, maar ik wou aan de binnenkant een vakje voor mijn railpass en balpen.






Het boek dat ik nu aan lezen ben, kreeg ik te leen van IeneMiene en ik moet zeggen dat de balans lezen-slapen momenteel in het voordeel van het lezen ligt, want dat boek is zo spannend!

16 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan !!

    Is er ook een sluiting aan de zak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, er is geen sluiting aan. Ik heb er nog even over getwijfeld om er zo een magneetknoop aan te zetten, maar toch zo gelaten.

      Verwijderen
  2. LOL & wow! Super die tas. Wedden dat je binnenkort eens herkend wordt aan je tas want zo'n exemplaar heeft niemand! En ik waarschuwde je hé voor het boek: je wil gewoon voortlezen tot je weet hoe het zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurencombinatie. Een super leuke tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke tas! welke boek is het, altijd in de mood voor een nieuw spannend boek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor ik ga slapen -is de naam van het boek. Zie link bij woordje boek :-)

      Verwijderen
  5. Leuke tas, fijne kleurencombinatie... weet je wat ik maak er onmiddellijk ook één.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. rood & blauw: super schoon stofkes!!! veel lees & luister plezier tijdens de treinritten ;-)liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tas wi! 3 jaar geleden zat ik ook wekelijks op de trein naar Brussel (gelukkig niet alleen). Ik begon met ontbijten op mijn gemakske met mijn thermosje kaffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maw...tussen de soep en de patatten vlug een zakje maken ;-)

    Tis wederom een schoontje geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Ik vind dat rood stofje heel erg mooi. Veel leesgenot!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ! Hiermee zullen je treinritten zeker een stuk aangenamer verlopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb het boek ook gelezen. Inderdaad SUPER spannend! Veel lees- en reisplezier :)


    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige tas, perfect voor op de trein. En het boek - echt goed hé, ik schreef er ook al eens een blogberichtje over - helemaal erdoor gefascineerd.

    BeantwoordenVerwijderen