zondag 22 april 2012

Een 'roranje' rokje

Voor de verandering heb ik nog eens een rokje gemaakt.


De stof kocht ik op het stoffenspektakel, en bleef een tijdje in mijn kast liggen omdat ik maar niet kon beslissen welke kleur paspel ik zou gebruiken én daarenboven geen bijpassend T-shirtje vond. Het T-shirtje vond ik uiteindelijk in de Hema en toen was de keuze snel gemaakt.


Het modelleke is hetzelfde als hier, maar in plaats van een lint op te stikken, stak ik er dus een paspel tussen. De brede tailleband (of 'plat stuk') zit haar perfect, én het rokje kan helemaal ronddraaien, dus ik vrees dat jullie nog een paar varianten hierop te zien zullen krijgen :-).



 
'Zoals een prinses mama!'


'Kijk, het draait helemaal rond mama!'

En opnieuw een blije dochter :-)


26 opmerkingen:

  1. heel mooi, da's een modelletje dat Kaatje ook heel erg graag draagt en dat plat stukje doet het mooi passen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw een super leuk rokje. Goede keuze: de gele paspel. Ik heb dat T-shirt ook recent gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een keimooi rokje (en dochter ook natuurlijk!) Leuk model ook, zou leuk staan bij mijn smalle kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi!! Hier is de dochter ook vooral blij met zwierige rokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend!!! daar doen we het toch voor: voor de blije gezichtjes ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi rokje zeg ! Als ze maar kunnen zwieren die dochters :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super rokje! Het stofje is ook schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtig rokje en een nog prachtigere dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige dochter! Een heel schoon rokje, ik ben al benieuwd naar de varianten...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi! geel is een uitstekende keuze voor de paspel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi met dat breed plat stuk!! en zo'n mooie foto's, je dochter is om in te bijten...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een zwierig rokje voor een vrolijke dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het past haar inderdaad perfect é! Megamooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heeeeeeeel erg mooi! vrolijk en zwierig! zo moet een rokje zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aha...dat komt bij bekend voor...was jij niet diegene die....;-)

    Moet het nog gezegd worden dat het wederom héél mooi is geworden (en de foto's trouwens ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt supermooi! Blij dat ik dat stofje ook nog liggen heb :-) En je foto's zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig en je kan er zoveel kanten mee uit om te combineren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo voorzienig zeg, eerst een bijpassende t-shirt kopen! Schitterend rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel schoon, ik heb datzelfde stofje hier liggen in het groen

    BeantwoordenVerwijderen