zondag 1 april 2012

Een Tammy'ke

Zeker niet nieuw in blogland, maar wel voor mij :-).
Ik ga eerlijk zijn, ik snapte niet veel van de uitleg (was ook weer te ongeduldig om het treffelijk te lezen), dus ik ben gewoon logisch tewerk gegaan en het is toch gelukt.


De achterkant van het patroon vind ik nogal 'vlak', dus de volgende keer ga ik het anders aanpakken (vb. brede tailleband + paspel achteraan laten doorlopen om het een beetje te breken).


Ik heb mij al suf gezocht achter een oranje leggingske en/of T-shirt, maar zonder succes. Voorlopig zal het in combinatie met deze trui en T-shirt moeten. Want het zou zonde zijn om in de kast te laten hangen.






18 opmerkingen:

  1. Supermooi! De oma is hier een Tammyfabriek gestart, de teller staat op 4 stuks. Ik heb laatst leuke oranje leggings gezien bij Bel & Bo ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een schoontje! Idd, oranje legging ook bij Bel & Bo gezien, en Mila heeft hier een t)shirt in een mooie oranjetint uit de JBC, ma tis wel ene van plop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, de 'geleende 'ottobre ligt hier ook klaar, ik ga zo ook eens het patroon over nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super mooi geworden. Als ik een bepaalde kleur legging en/of T-shirt niet vind, dan koop ik gewoon witte exemplaren en kleur die snel zelf. Zo zijn meteen de legging en T-shirt in dezelfde kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Het is echt een mooitje!! Ik zou de achterkant ook anders doen, het is inderdaad 'vlak'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep...die achterkant mist 'iets', maar de voorkant is echt SUPER schoon!
      En dan nog al logischer wijze nadenkend in elkaar gestoken...petje af hoor!

      Verwijderen
  6. Ik vind het ook zeer geslaagd. Mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tis een schoontje! En een heel mooie foto die laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat grappig, ik poste vandaag ook mijn eerste Tammy... De jouwe ziet er heel mooi uit... die van mij is te groot uitgevallen.
    En je opmerking over de achterkant, daar ben ik het volledig mee eens..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi, mooi! ik heb dat stofje hier ook liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg! Het patroontje ligt hier ook nog in de wachtrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! Staat hier ook al een tijdje op het programma...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ik vind dat je een heel leuk stofje gebruikt hebt. Goed dat je 't zegt van die achterkant (en ook toont), dan weet ik dat tegen dat ik er zelf eens aan begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is toch een schoon stofke he. En een schoon patroontje. Kan niet mislukken!

    BeantwoordenVerwijderen