dinsdag 15 mei 2012

2 keer post!

Ik had het geluk om twee keer op korte termijn een giveaway te winnen. En die vielen toevallig op dezelfde dag in de bus. Ik kreeg al een sms-je van mijn man gisterenmiddag dat er twee pakjes waren aangekomen. Dus dat was iets leuks om heel de dag naar uit te kijken :-).

Deze leuke tas won ik bij Lotte's frutsels:





En deze I Spy bag won ik bij Ladybug en co. Ze stak er zelfs nog materiaal bij om nog eentje te maken! De bedoeling is dat je kindjes laat zoeken naar een bepaald figuurtje tussen de bolletjes en het figuurtje in kwestie naar het venstertje brengen. Ideaal voor in de auto bvb.
Voor wie interesse heeft, ze heeft er ook een tutorial voor gemaakt.





Nog eens bedankt dames!

12 opmerkingen:

  1. Zo'n I spy bag was een van de eerste dingen die ik ooit naaide, maar het was wel een succes.
    Mooie pakjes zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. plezant! En die I Spy Bag moet ik precies eens van dichterbij gaan bestuderen (als het ideaal voor in de auto is, dan kunnen we dat binnenkort gebruiken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals veel plezier ermee, en wat een bofkont ben jij!! 2 Give Away's op de mat op een dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zalig! Zo zou ik mijn postbus ook graag leegmaken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjansaaaarrrr...vooral de I spy-bag vind ik reuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n verassing.

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk thuis komen! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zomaar iets te winnen! Dat is fijn thuiskomen inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen