donderdag 17 mei 2012

Knikkerzakje voor een communicantje

Hoewel ik zelf al binnen 2 jaar een communicant heb, heb ik nog een neefje dat nu pas zijn 1ste communie deed. Een 'echt' neefje hé, in de zin van: zoontje van mijn tante.

Vandaag mochten we naar het feest en dat was dik in orde. We hebben lekker gegeten en daarna gebowld. Uiteraard gingen we niet met lege handen ... er werden centjes gevraagd voor een trampoline maar ik stak ook nog een knikkerzakje in elkaar, volgens de bekende tutorial van Eloleo.



Blauwe canvasstof van Ikea
Kastelenstof van Zesti
M in flockfolie



7 opmerkingen:

  1. hihi, vandaag ook naar een communiefeestje gegaan, en er stonden ook centjes op het verlanglijstje voor een trampoline. Mijn tasje werd er eentje voor een meisje, een mini meisjeschacoche :-) mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof toch om centjes zo origineel te kunnen afgeven he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak ook altijd zoiets. Dat is leuker afgeven é. Hier ook zo'n generatieverschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, ik heb een nichtje dat een paar maand scheelt met mijn dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast veel leuker om zo centjes te krijgen dan in een gewoon envelopje, denk ik dan. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk. Ik vind het alvast een heel fijne manier om de centjes af te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sabine Vanthomme19 mei 2012 om 12:59

    Het was idd een leuke creatie dat knikkerzakje en vooral zo mooi afgewerkt. Benoît kon eerst niet geloven dat dit zelfgemaakt was,zo perfect was het ! Nogmaals bedankt voor alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen