zondag 13 mei 2012

Moederdagontbijt

Deze morgen hadden we mijn ouders uitgenodigd voor een moederdagontbijt. Normaal gezien kookt mijn moeder altijd op zondag (lucky us :-) ) maar deze keer mochten wij haar eens verwennen.

En een ontbijt, dat vraagt om broodjes.
En broodjes, dat vraagt om een broodjesmandje.
Maar dat had ik dus nog niet, dus maakte ik gisterennamiddag nog snel eentje uit een restje toile cirée. Ik gebruikte de tutorial van Oontje, maar zonder verstevigingen (die had ik niet in huis).



En servetringen, die had ik ook niet.
Dus knipte ik snel een paar reepjes toile cirée, maakte daar aan de ene kant een knoopsgat in en langs de andere kant naaide ik daar een knoopje aan:


En als je daar dan een servet in steekt, ziet dat er zo uit:




Nog een fijne moeder'avond'!

9 opmerkingen: