zondag 6 mei 2012

Sponsen broekje 1.0

We konden het vorig week al lezen: het sponsen broekje is helemaal terug! (Is het eigenlijk ooit volledig weggeweest, vraag ik me dan af?)

Toeval wil dat ik hier nu eentje rondlopen heb die komende zomer van potty training zal moeten doen. Ik ben echter niet van plan om veel geld uit te geven aan die broekjes, zoals in het artikel beschreven staat, maar die fletse toestanden van den Aldi (die ik gebruikte voor mijn dochter) zie ik ook niet meer zitten. Dus heb ik er alvast zelf eentje gemaakt, om eens te proberen wat het geeft.
En wellicht gaan er zo nog een paar (varianten hierop) volgen.

Patroon: Dana Made it
Stof: In den beer





Poseren met mijn tweejarige gaat duidelijk niet zo vlot als met mijn vijfjarige :-)


"blijven staan Mauro"
Ik kan het hem natuurlijk niet kwalijk nemen, hij wou dat broekje veel liever uittesten.





 Getest en goedgekeurd!

30 opmerkingen:

  1. wat een schoontje!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heeeel stoer exemplaar... Ook wij moeten deze zomer echt van de luier af raken en ik zocht dit weekend in Oostende naar spons. Wat een treurnis in mintgroen en zalmkleur was dat!?!@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, zeker in dat blauw met rood!
    Enne succes met de potjestraining!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lol voor de 'blijven staan', maar 't is een heel mooi en prachtig afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toch praktisch zo'n sponsen broek- ik weet er alles van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi met dat contrasterend biesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een véééél leukere versie dan de fletse Aldi-gevallen die ik hier ook nog liggen heb ;-). Zal er eens aan denken tegen dat mijn jongste aan haar potjestraining moet beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't Is een schoontje! Ik was dat Dana-patroon helemaal vergeten. 't Staat bij deze gepind!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi broekje. En potjestraining... veel succes daarmee. Ik heb dat aan de kleuterjuffen overgelaten, foei foei foei.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig! Dat kan toch ook zonder pottietraining, toch nog voor 4-en 5-jarigen, he?! Of slaag ik echt den bal mis?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb hier een zoon van 4 en die draagt dat toch nog héél graag!

      Verwijderen
  11. Heel praktisch maar vooral heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke combinatie! is dat gewoon biais dat je erop gestikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is biais maar niet gewoon opgestikt, klik maar eens door naar de handleiding

      Verwijderen
    2. Ga ik ook eens uitproberen ;) Bedankt voor de tip

      Verwijderen
  13. Mooi broekje! En mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh! Dat is een mooitje! Dju, mijn zoon is 11, zou hij dat nog willen dragen??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ge kunt het altijd eens proberen hé...en wat met de dochters? Ik heb er 3 :)

      Tis een schoontje zeg, en dat rood met blauw is een supercombinatie!

      Verwijderen
  15. sponzene broekskes rock jong! ze zouden da in grote maten ook moeten hebben! zou keicomfy zijn om in mijnen hof mee te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge kunt er altijd zelf eentje maken hé :-)

      Verwijderen
  16. Hihi en uw sok staat er ook op.
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kei-schattig en héél mooi gedaan! En rap jong: gisteren nog in de gazet, vandaag vanonder uw naaimachien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw! Superschattig! In de laatste editie van Ottobre staat een gelijkaardig patroontje. En van die tweejarigen die niet stilstaan voor de lens: daar kan ik ook van meespreken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw! Superschattig! In de laatste editie van Ottobre staat een gelijkaardig patroontje. En van die tweejarigen die niet stilstaan voor de lens: daar kan ik ook van meespreken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel schoontje! Wij gaan binnenkort ook potjestrainen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. knappe fotootjes en heel schoon broekske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 't ziet er een zalig broeksken uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zalig ... ik was net op zoek naar zo'n patroon ... snel mijn stofjes bestellen nu die ik op 't oog had voor de broekjes, joepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, ik vind ze supermooi! Lijkt me een gepruts met diene biais, maar het ziet er supernetjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen