maandag 18 juni 2012

Gewonnen bij Creatinneling!

Het is hier de laatste weken wat stil geweest op mijn blog. Hoe dat komt? Awel:
- meehelpen met het organiseren van een vrijgezellenfeest (dat volgend weekend plaats vindt);
- begonnen met de outfits van de kindjes voor op het trouwfeest op 30 juni en aangezien die nog niet afgewerkt zijn, kan ik die ook niet bloggen, ah neen;
- schoolfeest, verjaardagsfeestjes, vaderdag (met bijhorende familiebezoekjes);
- taxi spelen voor schooluitstappen, die precies allemaal in de laatste weken van het schooljaar gepland worden
- weekendje center parcs
- ....

Enfin, het was hier dus drukker dan normaal :-)

In al die drukte ben ik dan ook vergeten om het T-shirt te bloggen dat ik paar weken geleden won bij Creatinneling. Bij deze een paar fotootjes van mijn zoon (met bad hair day) met zijn astronauten t-shirt. Nogmaals bedankt Creatinneling, het zit hem als gegoten!




En deze spontane zuster-broeder liefde moest ik toch ook even delen (smelt).


6 opmerkingen:

  1. Ooh schattig die laatste foto!
    Leuk T-shirtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is echt super schoon da t-shirtje,
    en inderdaad die laatste foto: super schattig,
    t s dan ook een ferm manneke!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo leuk. En wat een mooie shirtje. Je bent een gelukzak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi t-shirtje zeg! Die laatste foto is ééntje om in te kaderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk tshirt! En die laatste foto is werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen