donderdag 28 juni 2012

Voor de juf + giveaway!

Met het einde van het schooljaar nu wel zeer dichtbij, ben ik eerder deze week ook in actie geschoten om een attentie voor de juf te maken. Het duurde een tijdje voor ik mijn keuze maakte, en uiteindelijk werd het dit patroontje, dat ik reeds meermaals tegenkwam op Pinterest.





En omdat ik in een goeie bui was, maakte ik er ineens nog eentje ... voor iemand van jullie!

Gevuld met chocolaatjes



Wat moet je doen?
- een reactie nalaten (uiteraard)
- volger zijn (al ga ik dat echt niet controleren hoor)
- als je een blog hebt, mag je gerust reclame maken, maar hoeft zeker niet

Trekking op zondag 8 juli!

PS: voor wie zich afvraagt hoe het met mijn Plan B gesteld is: awel goed! Het is een A-lijn jurkje geworden, waarvan ik de knopen morgen nog moet aanpassen. Het hemdje voor de zoon is ook afgeraakt en de rode broek werd gekocht ipv gemaakt. Voor de foto's zal het wachten worden tot na het feest. Niet om de spanning erin te houden maar wel wegens tijdsgebrek :-).



80 opmerkingen:

  1. Waw, dat tasje zie ik zitten hoor. En zo'n mooi stofje! Ik doe dus graag mee. De juf zal er zeker gelukkig mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil heeeeel graag meedoen, zo'n mooi tasje! Maar ik ben al es in de prijzen gevallen bij jou hé (en wat voor 'n prijzen!), dus misschien moet ik mijn kansje wel aan iemand anders afstaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie tasjes, ik wil wel mijn kans wagen. Ik kijk ook al uit naar de foto's van plan B, het klinkt in elk geval al goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke tasjes in mooie stofjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom ook mijn kans wagen op zo'n leuk tasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja! Ik doe ook mee jong!
    Ik ben content dat uw plan B is gelukt, was gisteren nog'ns komen piepen om te zien hoe dat nu zat. Ik ben al benieuwd naar uw foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JP dat mooie zakje wil ik wel winnen! Prachtig, de juf zal er heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tasje!
    Zou ik ook wel graag willen winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. joepie, voor zo'n tasje doe ik graag mee. Ik zet ook een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, die tasjes zijn prachtig!
    Tuurlijk wagen wij graag een kans.... Ik zet zo meteeen een linkje op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knap, we zouden wel graag mee dingen ja,
    vooral omdat k weet hoe netjes afgewerkt je
    spulletjes zijn ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo een fleurig tasje...ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. amai! die juf gaat in de wolken zijn!! Hopelijk misschien ik ook ;-)
    prettige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi!ik doe graag mee voor dit mooie tasje; Veel groetjes en geniet van een superlekkere vakantie,groetjes Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee voor zo'n mooi tasje!
    Zo zou de vakantie nog leuker worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Olala! Dat is schoon! ik doe mee hoor.Ik zal een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een gaaf tasje! Ik doe graag mee! De reclame op mijn blog volgt dit weekend (zit nu niet achter mijn eigen pc).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil ook graag meedoen! Zal een linkje op mijn blogje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee... ga je volgen.
    Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk tasje in een leuk stofje, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik weet als beginneling intussen hoe ik moet "volgen", dus da's in orde. graag doen we mee, superspannend....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk tasje! Zal de juf heel erg blij mee zijn.
    En natuurlijk doe ik graag mee voor het andere leuke tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee. Volger ben ik al en ik zet straks een link op mijn blogje.

    Die juf zal heel content zijn met dat tasje.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk tasje. Ik doe zeker mee. Volger ben ik al en ik zal eens uitzoeken hoe ik een linkje op mijn blog kan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuk tasje met van die lekker opvallende knopen! Ik waag een kansje! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk tasje ik waag mijn kansje !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk, veel mooier dan het orgineel :). Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. amaai ben blij dat het plan B in orde is gekomen :)
    Ik doe uiteraard graag mee voor het tasje! tasjes heb je nooit genoeg! net als schoenen, en stof, knopen, garen, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een tasje meer of minder kan heus geen kwaad. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben fan! En ik doe mee natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. woooooooooooow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jippie! Ik doe ook mee.
    Ik vind het een prachtig stofje trouwens. Ik heb die clutch ook al gemaakt als cadeautje voor m'n tante. Heel bruikbaar, beweert ze.

    Ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik doe ook graag mee hoor. Is het ook gevuld met chocolaatjes? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind hem supermooi, dus doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee met deze blog. Volgen doen we, reactie check en reclame heb ik net gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig! Ik hoopte al dat die met het blauw de give away zou worden. Je gebruikt altijd zo'n mooie kleuren! Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En natuurlijk zouden we graag dat tasje winnen!! Mooi gedaan :-)Juf was waarschijnlijk héél content?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze was content, ze zei dat haar tienerdochter jaloers ging eijn ;-)

      Verwijderen
  38. Eens iets anders die tasjes. Mooi en origineel, dus ik doe graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind ze geweldig! De juf zal er blij mee zijn! En hopelijk ik ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat maak jij altijd mooie dingen!!! Die juf zal superblij zijn!!! Ik doe heel graag mee aan de give-away en wie weet ... !

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Geweldig! Ik doe heel graag mee! Zelf waag ik me voorlopig hier nog niet aan ... Volgen deed ik al, zelf bloggen ook ...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fantastisch mooi! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nathalie Reheul30 juni 2012 om 04:13

    Ook ik doe graag mee! Dat zou ideaal zijn om als toilettasje mee te nemen naar het moederhuis binnen een tweetal weken (of vroeger) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Woehoe ik doe mee ; kan dat ook op congé?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ja graag! Pinterest is toch super hé!
    daaidies.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooi zakje! Daar wil ik graag voor meedoen!
    En uiteraard word ik ook volger.
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh, ik doe ook graag mee! Zo'n toffe zakjes! En natuurlijk ben ik al volger! Linken doe ik op http://nienkemaakt.blogspot.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  48. prachtig gemaakt, die juf zal blij zijn! Ik doe ook graag mee met de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Waw! Echt leuk! Ik zou dit wel graag winnen... maar voor alle zekerheid heb ik alvast het patroontje gedownload ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Natuurlijk wil ik ook mee doen, want tasjes heb je nooit teveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. mooi hoor! wil ik wel. ik doe mee! grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe graag mee! Supermooi!
    Wat een gelukzak die juf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Als juf zou ik deze heel leuk gevonden hebben, maar nu maak ik nog kans om die via je blog te winnen, GRAAG dus ;-)
    Zal een link zetten op mijn lekkerbekknblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. OH ik ben ook een juf en zou die ook graag winnen! ;-) jippie spannend!
    Mooi blog , ik kom zeker volgen…
    altijd welkom om eens te komen piepen bij mij…
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. net een linkje geplaatst op mijn blog naar deze super leuke give away!
      xxx

      Verwijderen
  56. Leuk tasje! Daar doe ik graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Couture Giraffe2 juli 2012 om 00:36

    Als juf die nog wat langer moet werken (in de vakantie nog wel) doe ik héél graag mee! Giraffe!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Piep!

    Ik doe heel graag mee voor zo'n mooi tasje! Jippie! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ben nog maar een beginnende stikster en nog maar net een eigen blogje opgericht maw ik kan nog heel wat leren en ontdekken hoe je een zakje perfect afwerkt! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heel tof tasje!! zo ééntje hebben we nog nie :) Dus ja, ik waag ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. leuk zakje!! Ik doe graag mee!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik zou heeeeeeel graag medoen! Want het zaksje is zooooooo mooi!! *duimt héél hard*

    BeantwoordenVerwijderen
  63. tof zakje ! ik doe graag mee want dat is echt mijn stijl ;)

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oe, wat mooi! Ik doe mee, want zo'n pracht exemplaartje, daar kan ik geen "Nee" tegen zeggen... Op mijn blog staat ook een give away, dus mocht je ook terug een gokje willen wagen... Dat kan! O ja; je hebt er ook een volgertje bij!

    BeantwoordenVerwijderen