dinsdag 10 juli 2012

Feestoutfits (vervolg op Plan B)

Ik had jullie nog wat foto's tegoed van de uiteindelijke feestoutfits. Een feest dat trouwens 'de max' was! Het ging door op een hoeve, en de 'close family & friends' mochten er de avond ervoor en de avond erna overnachten, waardoor het dus uiteindelijk een volledig feestweekend werd. Veel drank, lekker eten, een hippe DJ,  ... wat wil een mens nog meer?

Maar goed, over naar de outfits van de kindjes, die mooi assorti waren in rood en blauw:


Het hemdje voor de zoon is opnieuw hetzelfde model als hier en hier (met paar andere details). Het stofje vond ik hier. De rode broek werd gekocht in de Zara. Mijn hartje maakte een vreugdesprongetje toen ik die broek een paar dagen na mijn paniekbericht tegenkwam in de Zara. En ik kocht er meteen nog eentje in een ander kleur ;-).



Voor de dochter een stofje dat ik al lang had liggen en initieel ook kocht met dat specifieke feest in het achterhoofd (ook gekocht bij Lucky Kaeru) en jullie misschien herkennen van bij IeneMiene.
Het patroontje is dit, en herken je (zonder mouwtjes) misschien ook van bij IeneMiene. Het is in feite een 'gepimpt' A-lijn kleedje, en zat vrij snel in elkaar.


26 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt supermooi uitgedost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw. Super mooie kleertjes. Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig duo!
    Hier hebben we ook een hele reeks kleurrijke broeken van Zara :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet mis, dat plan B! Ze zagen er knap uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er super uit, allebei!
    Dat kleedje is echt een heel leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoe schoon & die stofkes zo zomers!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kindjes stralen gewoon ! mooi patroon en mooie stoffen. Ze zien er echt goed uit ;) !

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, dat rood en blauw! Past heel mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lovely outfits, and lovely children too! congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Smelt smelt. Ik hou zo van die kleurencombinatie. De modelletjes zijn beide prachtig. Om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zagen er supermooi uit! en feestelijk! goe gedaan jong, zo een plan b afwerken tegen de klok :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks het noodscenario is het toch allemaal prachtig geworden. niet alleen naaien is een kunst, ook de juiste stof voor het juiste patroon kiezen en dat deed je hier echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die horloges zijn vansluis uit de winkel van marie-gaux. Die winkel is niet ver van Auping . die horloges liggen ook in de etalage!!
    Veel aankoopsucces (maar alsik je een tip kan geven: on-line is het goedkoper!!) ik betaalde 30 euro voor uurwerk(bandje+klokje) en dan nog eens 10 euro voor bandje appart!
    Groetjes
    fien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik knipper even met mijn ogen, wat een heerlijke kleurtjes! Knapperds!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kids en de clothes: perfecte match! Sjiek!!!

    BeantwoordenVerwijderen