zondag 1 december 2013

Jackie: getest en goedgekeurd

Ook ik had de eer om het Jackie-patroon van IeneMiene te testen. Als allereerste zelfs, stel u voor! :).

Het patroon is zeer aangenaam om mee te werken, dus aan iedereen die op zoek is naar een veelzijdig manteltje met een tijdloze elegantie zou ik aanraden om de IeneMiene pagina in de gaten te houden!

Ik gebruikte een rood-blauw-grijze mantelstof, gevoerd met licht grijze teddy (alles van Den Beer). En ik gebruikte de teddy ook op het kraagje, zoals An ook deed in één van haar eerste versies.

Eindelijk had ik het nodige zonlicht op een vrij dagje om een paar foto's te nemen.









19 opmerkingen:

  1. Schoon, ik heb dit jaar al twee jasjes gemaakt, maar dit patroontje ga ik onthouden voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig meisje in prachtige jas! In die stoffen van in den Beer, ik geloof dat ik volgend jaar toch eens moet investeren in een ritje naar daar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe mee! Ik heb zo het gevoel alsof mijn maandenlange zoektocht naar dé mantelstof daar zal eindigen. Schone Jackie!

      Verwijderen
  3. Zo schoon, ik hoop dat ik volgend jaar nog één van mijn dochters in de grootste maat gepropt krijg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik zie dit nu pas! Heel mooi :-) En merci om te testen!

    BeantwoordenVerwijderen