zondag 7 december 2014

Wishlist X-mas 2014

Ondertussen zijn zowel Sint-Maarten als Sinterklaas terug naar Spanje, werd de kerstboom versierd en worden we stilaan ondergedompeld in kerstlichtjes, rendieren, kerstmannen en glitter. Dat betekent ook dat het stilaan lijstjestijd wordt:
  • Boodschappenlijstjes: behalve voor mij want ik ben geen gastvrouw dit jaar. Eigenlijk ben ik dat nooit met de feestdagen (niet kunnen koken en een kleine living hebben heeft soms toch wel voordelen ;-) )
  • Goeievoornemenslijstjes, bij mij zal 2015 vooral gaan om gezonder eten en daarbij hopelijk nog een paar kilo afvallen. En blijven sporten, dat ook. En misschien minder shoppen.
  • Kerstkaartlijstjes, om de juiste hoeveelheid gepersonaliseerde kaartjes te bestellen. 
  • Cadeautjeslijstjes: voor de kindjes, de ouders, de meters, de peters, de neefjes ... maar stiekem ook een wish list voor mezelf. Hoewel, misschien toch niet zo stiekem want ik zwier hem gewoon op de blog :-).
Hiermee kan men mij sowieso een plezier doen (gerangschikt van goedkoop naar duur):
  1. Ik las onlangs een review over de Selfie stick. En voor die prijs lijkt me dat wel leutig eigenlijk. Kwestie van eens een ander perspectief op mijn instagram te kunnen zetten
  2. 1 of meerdere boeken van Pascale Naessens (zie voornemen om gezond te eten en wat daaruit hopelijk volgt) (PS 1: bij voorkeur de meest recente. PS 2: "Mijn pure keuken 2" heb ik al)
  3. Een Spotify abonnement, want ik spendeer wekelijks minstens 8u in de auto en dan heb ik graag toegang tot alle muziek en mijn gepersonaliseerde playlistjes. En moest een Netflix abonnement bestaan, is dat ook welkom. 
  4. Een mobiele lader lijkt me ook wel super. Het gebeurt niet vaak maar als ik een hele dag op stap ben, en leuke dingen aan het doen ben, dan wil ik liefst de hele tijd foto's trekken. Maar dan is die batterijduur te beperkt. En om niet telkens in spanning te moeten leven dat ik off-line zou raken, zou dat wel handig zijn om in de handtas te hebben. 
  5. Een gepersonaliseerd juweel staat ook nog altijd op mijn lijstje. Ik liet er ooit eentje maken bij Mijnnaamketting.nl, maar het ging stuk. Ze waren zo lief om een nieuw op te sturen maar dat bleek om de ene of andere reden te groot te zijn. En heb het dan zo gelaten. Maar een ketting of armbandje met de initialen of namen van mijn kindjes staat nog altijd op mijn lijstje. Eentje zoals bij LilliVanilli bijvoorbeeld.
  6. Parfum van Coco Mademoiselle, want mijn flesje is bijna leeg 
  7. Nieuw loopgerief, en dat gaat van een thermisch onderlijfje over een loopbroek met een print zoals bij Jogha tot nieuwe loopschoenen (die ik bij ander inzien misschien best zelf zou kopen), 
  8. En tot slot, omdat een meisje mag dromen, een iPhone 6 plus. Een gouden ajb. Voor de mensen die mij kennen: ik weet dat ik zot ben want ik heb een iPhone 5S van een half jaar oud maar toeme dat groot formaat steekt mijn ogen uit ;-). Maar bon, dat zal bij dromen blijven gezien de prijs van dit luxe-speeltje.


Het zou leuk zijn om het allemaal te krijgen, maar natuurlijk zal kerstmis niet minder geslaagd als ik geen van bovenstaande zou krijgen. Het gaat tenslotte om samenzijn, lekker eten en glitter. Heel veel glitter. En champagne.

5 opmerkingen:

  1. Slim eigenlijk zo'n lijstje online gooien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje! Ps: hier ook helemaal fan van Coco mademoiselle; spijtig dat het nogal prijzig is, he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad :) dus best eentje om te krijgen ipv zelf te kopen :)

      Verwijderen
  3. Netflix bestaat in abonnement dacht ik! en ja, ik ben ook verkocht! helemaal verslaafd zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad goed gezien om hier een lijst neer te zetten. Ik zou een juweel op één zetten :-).

    BeantwoordenVerwijderen