woensdag 25 februari 2015

See you @ Bidon? #boostyourpositivity

Ondertussen hebben we de laatste opdracht gehad van #boostyourpositivity.

Ik vond het heel leuk om te doen, met onderwerpen die me aanzetten tot bloggen en ook wel om na te denken over een aantal zaken. Ik ben me nu meer dan ooit bewust dat ik een zwaar routine-beest ben, zowel in werk, huishouden als ontspanning. Ik denk niet dat ik een psychologisch probleem heb, maar structuur is wel belangrijk voor mij, dat is duidelijk :-).

De instagramchallenges heb ik niet altijd meegedaan, wegens een gebrek aan inspiratie of mogelijkheid om de gepaste foto te maken op een druilerige werkdag. Anderen deden dat wel, waarvoor respect!

In ieder geval: BEDANKT Kelly en Lies voor het initiatief!

En ik kijk alvast uit naar de brunch volgende week!


© Johan Martens







8 opmerkingen:

  1. Een tof initiatief! Moest ik niet op vakantie geweest zijn, ik had absoluut meegedaan. Veel plezier in Bar Bidon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me ingeschreven, maar nog geen bevestiging gehad. Hopelijk tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. See you in the car! Voor mij geldt hetzelfde: ook niet elke dag kunnen meedoen aan de instagramchallenges. Maar die brunch, dat zie ik zitten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uit welke regio komen jullie? Ik zoek nog carpool-vriendinnetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het absoluut ook een leuke manier om nieuwe blogs te ontdekken, waaronder die van jou! Ik deel jouw behoefte aan structuur en ook voor die instagramchallenge heb ik af en toe gepast. Ik ben benieuwd naar zondag! Misschien tot daar!? Liefs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tot morgen! Ik ben best zenuwachtig want voor mij helemaal nieuw ondanks het feit dat ik al blog sinds 2009 en al heel wat lezers en andere bloggers mocht ontmoeten is het nog altijd heel erg spannend. Vooral omdat er nu zoveel samen zullen zijn. Ik ben geen sociaal beestje. Zie me zelf eerder als muurbloempje dus hoop dat het mee gaat vallen....

    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen