woensdag 26 augustus 2015

Paris baby!

Ik weet het, we zijn nog geen maand terug van reis, en we staan alweer te popelen om te vertrekken, deze keer richting Parijs.
Elk jaar knijpen mijn man en ik er in het laatste weekend van augustus even tussenuit. Op 31 augustus vieren we immers onze ‘jubilee’ (dit jaar 19 jaar!) en in combinatie met mijn verjaardag op 1 september is dat een ideaal excuus voor een shopping weekendje in eigen land, zonder kindjes.
Deze keer doen we het echter omgekeerd: in het buitenland, met kindjes en zonder shoppen (allee, dat gaan we proberen ;-) ).
De kindjes zijn sinds het tekenfilmpje ‘Loulou de Montmartre’ gefascineerd geraakt door Parijs. En toen een collega vertelde dat hij zomaar eens op een zaterdag richting Parijs reed voor zijn kids die de Eiffeltoren wilden zien, dacht ik: waarom ook niet?
Maar 1 dagje leek me nogal kort, dus speurden we AirBnB af voor een betaalbaar appartementje en boekten 2 nachten (ondertussen 3) en vertrekken we dus morgenavond naar Parijs.
Ik las al verslagen over Parijs met kids bij Mama van vijf, Kerygma en Meisjesmama dus we kijken er enorm naar uit.
Wie nog leuke tips of links heeft, feel free to share!


4 opmerkingen:

  1. Lucky you zeg! Parijs is top! Al ging ik nog maar 1 keer een dagje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik las het woord nog maar en ik was al jaloers. ben een paar weken geleden nog in Parijs geweest. Ik krijg echt nooit genoeg van die stad. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd naar je verslagje! Parijs met kids staat ook nog op ons lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw, als ik dit lees, krijg ik meteen zin in een sortietje!
    Op het verlanglijstje, dan maar...

    BeantwoordenVerwijderen