maandag 26 oktober 2015

Die week dat ik 3x in beeld kwam

In de afgelopen week kwam ik 3 keer in beeld in 'de media'. Allee, ik kom selfie-gewijs wel vaker in beeld op mijn instagram, facebook of blog, maar deze keer dus was het dus een beetje anders. Ik verscheen namelijk in de Flair, op TV en in een online videospotje. En dat toevallig allemaal op 1 week tijd!
Telkens uitwerkingen waar ik zelf geen controle over had, en waar ik dus niet zelf de selectie kon maken van de beelden die uiteindelijk gebruikt werden of het nodige filterke kon opzetten. Al bij al viel het wel mee, behalve dat ik achteraf gezien mij toch liever niet had laten filmen om 9u 's morgen ;-).
Hoe kwam ik in godsnaam in de Flair? Op facebook zag ik een oproep verschijnen dat ze koppels zochten die al samen waren sinds de schooltijd. Vrij impulsief, en stiekem hopend op een fotoshoot in een studio met professionele make-up, schreef ik ons in. Een paar uur later werd ik reeds gecontacteerd dat we het 'uitverkoren koppel' waren om de relatiemythe 'Kalverliefde slijt altijd' te doorbreken. De shoot in een studio werd een fotoshoot in onze eigen tuin, mijn make-up deed ik dan maar zelf ;). Het interview werd telefonisch afgenomen en werd Flair-gewijs een beetje anders verwoord dan hoe ik het zelf verteld heb, maar klopt wel qua inhoud. En dit was het resultaat:


  
Hoe kwam ik in godsnaam op TV? Awel, die keer dat ik op logement mocht in de slaapwinkel was er ook een cameraploeg aanwezig. Ik wist niet precies voor welke doeleinden, en iedere keer de camera mijn richting uitkwam deed ik mijn uiterste best om die te negeren. En toen vroeg die reporter of hij een paar vragen mocht stellen. En ik, die precies nooit neen kan zeggen, beantwoordde dan maar een paar vragen. Eén van die vragen werd in de reportage verwerkt en afgelopen weekend uitgezonden. En ik vond het verschrikkelijk. Hier zie je mij subtiel de camera negeren :-)

En dat online videospotje? Daar kun je nu alles over lezen bij Lies en hier zien. Het is zot om te weten hoeveel takes er genomen werden van onze entree alleen al, en dat voor uiteindelijk een paar seconden! Respect voor filmmakers en acteurs die dit ganse dagen moeten doen. 

Het was zeker allemaal eens leuk om mee te maken, en ik kan weer een paar zaken van mijn Bucket list schrappen :), maar geef mij toch maar de veiligheid van mijn eigen foto's. Tenzij ik op voorhand mee kan kiezen wat uiteindelijk gebruikt zal worden. Daar kan deze onzekere controlefreak blijkbaar niet zo goed mee om :-).

11 opmerkingen:

  1. Het was super om je erbij te hebben! Bedankt om mee te doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er toch allemaal goed uit? Dat onzekere, laat dat maar varen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Ge "plakt" goed op scherm :) Ja, als je zelf eens voor de camera gestaan hebt, kijk je toch anders naar al die "reality tv" shows, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik ga snelsnel de Flair halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zit 10 flairs achter ofzo maar ik kom je dus nog tegen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You're a superstar!! xx ps: nu al spijt dat ik de Flair niet gekocht heb die week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk! Het online filmpje had ik ook gezien ☺

    BeantwoordenVerwijderen